Massa steg blir det...

Just nu har vi en stegtävling med jobbet. Rätt kul faktiskt, min tävlingsinstinkt gör mig rätt så peppad :) För att klara vårat mål som är ca 70 mil 80 dagar ska man gå ca 10 000 steg per dag. Igår gick jag drygt 22800 *stolt* Micke och jag gick härifrån Harg till Rosvalla, spelade en timmes bowling och sen gick vi hem igen....puh är faktiskt lite öm i gångmusklerna idag så det blir nog inte lika många steg idag :)

Snart ska jag till Oxelösund en sväng och hälsa på D. Hos D blir det lite kaffe innan jag tar en promenad (måste ju få ihop stegen) till mamma och pappa på vägen hem från Okle blir det en sväng förbi morfar :) Kommer bli mycket familjemys idag...bara syss+familj som saknas, kanske får hälsa på dem oxå så är dagen familjefulländad :)

Jag har suttit hela förmiddagen och gått igenom/redigerat bilder från bröllopet. Det tar lååååååång tid, men är kul :) Har gått igenom ca 1/3, vill försöka vara klar med bilderna när Mia och Jimmy kommer hem frn sin bröllopsresa på torsdag.

Nähäpp dags & dra! Puss!!!

Kommentarer
Postat av: simone

duktig du är som håller på med stegräknaren=),man blir så peppad till att röra på sig extra mycket. har sagt många gånger att jag ska ha en på mig men har lite blivit av=(. kram

Postat av: fanny

är det Tappa.se? De körde vi på jobbet förra vintern och fy satan vad taggad man blev av det och man va riktigt duktig..iaf för ett tag! ;)

2010-02-17 @ 07:50:17
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Fint du har gjort på bloggen :)

2010-02-17 @ 12:26:50
URL: http://irenev.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback