Det händer så mycket men samtidigt ingenting...

...om ni förstår vad jag menar...eller? Det är typ fullbokat med saker hela tiden. Samtidigt så är det mest små saker men som ändå tar tid. Saker som måste göras...handlas...fixas....städas....men oxå mysiga och roliga saker med familj...vänner...älskling... Jag tittade i min kalender häromdagen och kom fram till att vi inte har en enda oplanerad helg till mitten av februari....och har typ inte haft en oplanerad helg sen i november. Missförstå mig rätt!!! Jag älskar att ha saker att göra och jag älskar att umgås med familj och vänner. Det är bara det att jag saknar möjligheterna till att vara spontan. För när man har en stund över så har man ofta flängt runt så mkt så stunden man har över ägnas åt TV´n, vilket inte är särskilt spontant tycker jag... Förstår ni vad jag menar?

Idag blev det i alla fall sovmorgon :) och snart bär det av till Okle för att hälsa på D. Micke och mamma följer med dit oxå så det blir fika och mys med dem idag. Imorgon ska jag ut till Beckis, det var ett tag sen sist så det ska bli riktigt skoj. Astrid och Nova-Li växer så himla fort så det händer så mkt med dem från gång till gång....sötisarna.

På onsdag blir det date med Cecci. Jag o Micke var där i lördags och blev bjudna på mat (gooooooood mat) och så drack vi lite vin. Gott gott!!!

Nähäpp om jag skulle börja ta tag i den här dagen...eller eehhh eftermiddagen...

Puss

Kommentarer
Postat av: simone

Hej vännen!! Jag förstår precis hur du mena. Vi hade hela decembern som var fullbokat och fullt fart. Det kan vara skönt att inte har massa planerat och bara ta dagen om den kommer=) Synd att du inte kunde komma på festen men vi måste ta en fika snart=) kramis


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback