Tidsoptimist som jag är...

...så sitter jag fortfarande framför datorn fast jag ska hämta Emma om drygt en halvtimme....och innan dess ska plattången fram och håret plattas, men jag hinner :)

Har varit ganska fullspäckade veckor sen innan jul. Massa kul har jag gjort, en del måsten också, men framför allt så har jag prioriterat vänner och familj....konstigt nog så tycker jag inte riktigt att tiden räcker till ändå fast jag är "ledig" just nu.

Idag ska jag luncha med Emma. Ska bli så skoj det var alldeles för länge sen!!!! Måste även försöka hitta en jacka eftersom min dragkedja gått sönder och det är lite kallt i det här vädret. Kanske ska jag sola en sväng oxå, känner mig fruktansvärt blek och tråkig just nu.

Nu måste jag skynda mig. Puss

Kommentarer
Postat av: simone

Det var jätte kul=) Synd att du inte kunde vara med. men det kommer flera gånger. Hur hade ni det där? vart var ni nu igen? hälsade du ifårn mig=)=) kram


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback