Förändring?

De senaste dagarna har jag börjat känna mig trött på det mesta, vet inte om det är vädret som påverkat mig eller vad det är men jag känner att jag behöver förändring. Vill göra om hemma, klippa mig, skaffa nya kläder....allt, en total make over både för mig och hemmet.... men å andra sidan så har jag inte särskilt mkt energi så det blir inte så mkt gjort :p Tror det är semestern-e-snart-slut-ångest och höstdepp som har börjat smyga sig på....hehe knäpp man e va, när man egentligen borde flänga runt och ta vara på de sista lediga dagarna.

Nähäpp en kopp kaffe till och sen kanske rensa och slänga massa skit från förrådet....då får jag ju plats med fler nya saker ;)




Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Sista dagarna av semestern är ångetladdade!

Postat av: Thiff

Känner igen dina känslor hos mig själv också. Det relusterar i att det blir makeover på några möbler här hemma under hösten =) Hoppas du hittar energin och kan förändra så mycket du vill =)

2010-07-29 @ 13:36:37
URL: http://thiffy.bogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback