Upp och ner...

...ner och upp. Humöret känns bättre....så skönt. Har haft en ordentlig urladdning idag. Bara legat på soffan och inte gjort nånting. Tittat på dåliga serier och surfat. Låst in mig och bara varit för mig själv....det behövde jag. Som min söta vän Irene sa. Även om vissa dagar känns skit så är det oftast då man får perspektiv på saker och ting.Hon e klok hon och hon vände mitt humör med lite skratt och galet prat :) Så i morgon blir en bra dag :) Snart ska jag gå och krama på min älskling som redan ligger i sängen och snarkar. Har ju så mycket bra i mitt liv så vet inte varför jag valde att lägga energi på att tänka på de få saker som känns dåligt....helt onödigt men ändå nödvändigt :p

Nä nu är det slut med allt flum. I morgon är det jag som tänker ha kul!!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Flum är bra ;) Puss


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback