Idag, liksom de flesta av mina dag

-acb7e51315088543d14d5e7e11888d5.png

Idag, liksom de flesta av mina dagar, var en bra dag. Solen sken vilket alltid får mitt humör på topp. Efter en lugn morgon/förmiddag tog vi oss till Söra för en lunchgrillning. Micke fixa igång engångsgrillen, Arvid sprang runt i snön och jag hade med mig kameran och försökte hinna fota lite. Efter det fick jag några timmar för mig själv då Micke åkte till sin Farmor med Arvid. Under den tiden passade jag på att svettas lite på min träningscykel. På kvällen hade jag en date med Malin. Vi åt middag och snackade bort några timmar på OT's. Är så glad att jag och Malin har så bra kontakt fortfarande, hon kommer alltid att vara familj fast det inte riktigt är så längre. Som sagt, en bra dag :-) Nä nu måste jag sova så jag orkar med att gå upp när lillhjärtat vaknar imorgon bitti. Puss o go natt


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback