Oj oj oj...

...nu har jag inte bloggat ordentligt på flera dagar.

Jag har börjat fokusera mer och mer på träningen, vilket är ganska ointressant kanske för andra att läsa, men själv känner jag mig faktiskt ganska stolt. Jag tycker om att pressa mig för att se om jag orkar mer och för att känna att jag kan. Jag började träna i liten skala i januar i, ökade sakta på och i sex veckor har jag tränat varje dag, med nåt enstaka undantag. Jag verkar ha hittat en träningsform som passar mig... kanske inte alltid så roligt att sitta på en träningscykel hemma och svettas, men jag kan aldrig skylla på att jag inte har tid. Har jag tid att sitta i sofan så kan jag lika gärna sitta på cykeln... Dessutom varvar jag det med promenader, badminton eller squash på gumsbacken och nu även nåt pass då och då på Sunlight. Var på Afro där i tisdags och har bokat dubbelpass där på måndag.....helt galet!!! Först afro och sen direkt efter det mage/rygg....jag tvivlar starkt på att man (jag) orkar men som Therese sa....man måste ju testa, och ja, det måste jag faktiskt. Jag kommer ju va skitstolt om jag orkar :) Nä nog snackat om detta.

I onsdags hade jag en riktigt mysig förmiddag hos beckis med supergod tomatsoppa till lunch. Som vanligt gjorde vi inte nåt särskilt utan snackade mest bort timmarna. Efter det var det dags att åka in till stan för jag skulle träffa mina jobbarkompisar Pernilla och Michelle för en fika. Vi har tjatat om att ses sen i december så det va kul att äntligen ses... När jag var på stan passade jag även på att hitta (köpa) mig en jacka :) Jippiiiii äntligen!

Igår åkte jag in till stan för att kolla min syn. Trodde den skulle försämrats en hel del eftersom det var 5 år sen sist, men de verkade nästan förvånade över att jag redan hade läsglasögon eftersom jag hade så bra syn...till och med jättebra syn.Men jag påpekada att jag blir så himla trött i ögonen när jag jobbar framför datorn så besöket hos optikern resulterade i terminalglasögon som jag ska ha på jobbet. Dessa nya fina glasögon kommer om ca 1,5 vecka....hihi spännande. Hoppas jag passar i dem för jag bestämde mig för ett par heeeeeeelt utan smakråd och det känns faktiskt lite läskigt...hehe men jag gillade dem så jag hoppas de blir bra :) På kvällen åt jag och Malin en goooood middag på Fika, lyxade till och med till det med en efterrätr ;) efter den goda maten så åkte jag hem och avslutade dagen med 2 timmar = 5,2 mil och 1027 kcal på cykeln.....hehe måste ju "förtjäna" den goda maten jag ätit ;)

Idag blir det cirkus möller med älskling, sis och Fredrik :) Ska bli suuuuuper kul. Först blir det lite mat och vin hemma hos sis & F. Mys!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Bra jobbat med träningen Carro!!!!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback