Snart är det påsk

0-22c9b814c7d89f4a32805a919eada31b.png

Har haft ett par rätt sega dagar, antar att det berott på lite sömn, men nu börjar jag äntligen sova bättre igen :) Igår passade jag på att hämta mina söta syskonbarn i skolan. När vi kom hem hit så blev det en hel del påskpysslande :) Snart är det ju påsk så man måste ju faktiskt pyssla lite :) Jag passade även på att åka en sväng till morfar igår. Jag fixade lite påskmysigt hos honom med påskduk och en tupp och lite fikabröd....och lite så:) Jag ska nog dit senare i veckan med lite påskgodis oxå :)

 

I söndags testade jag och Irene att ha ett bord på loppis. Loppisen var på Träffen och det var faktiskt rätt mycket folk som var där. Skulle väl inte säga att försäljningen var på topp men lite grejer fick vi iväg i alla fall och vi gick ju inte back. Dessutom var det rättkul att titta på allt folk och så hann ju jag och Irene att umgås massor och det är ju aldrig fel :)

 

Idag blir det en sväng till Okle. Jag, mamma och pappa ska hälsa på Bästa D. Det blir till att fika och umgås några timmat. Mys! Som sagt ganska lugna dagar just nu, men det är rätt skönt. Man måste ju ladda nu så man orkar ha en massa roligt i vår/sommar :) Hihihihiiiii lääääängtar efter sommar!!!!! Längtar även efter resan till Italien om en månad. Jag ska åka med jobbet och det ska bli superkul!!!

Förresten....jag letar gröna panelgardiner.....någon som vet var det finns?

Pussoch hej

Kommentarer
Postat av: simone

Vi får ta en sväng du och jag snart tycker jag=)

Postat av: emma

Hej!

kikar in & önskar dig en bra dag! =)

KRAM

2010-04-01 @ 10:40:18
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback