Tisdag

Grått ute och en lite seg morgon, men det gör inget...måste ju passa på att sega lite innan allvaret på jobbet börjar om 2,5 vecka.

Ska snart röra mig ner mot stan för en lunch med Irene, Mattis och Anton :) Efter det blir det en sväng på stan också. Sen läääääängtar jag till ikväll då jag ska träffa mina tjejer :) Vi ska fira Elin :) Så det blir vin och mys....kanske även ska slå till och köpa lite bubbel för att fira. Ja.....jag vet, det är tisdag...hehe men typ alla andra jobbar ju skift så de har inte helger på helgen och jag är ju ledig imorgon, så varför inte lite bubbel?! :)

Är så glad över att vi fixat i sovrummet. Nu nästan längtar man efter att gå och lägga sig bara för det är en helt annan "känsla" i rummet. Kanske låter flummigt men det känns verkigen på ett helt annat sätt än förut. Nu är det verkligen vårat sovrum, inte bara "ett rum man sover i" Nu när vi fått a**let ur att börja fixa här hemma börjar idéerna ploppa upp i skallen :) Finns massor att göra och lite kul att ha lite "projekt" på gång. Det roliga är att vi har ungefär samma idéer och tycker väldigt lika så det är verkligen kul att fixa tillsammans.

Jahopp nog om detta nu ska jag fixa mig färdig för stan :)

Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

haha!! Ja de kan jag tänka mig. Nu är det så (tyvärr) att usb enheterna i datorn har gått sönder så kan inte lägga in bilder. =( Skit tråkigt!

Det är kul att greja hemma och förstår dig verkligen om den där känslan för sovrummet =) Ni har ju bra smak med så kan ju inte annat än bli kanon! =)

Postat av: simone

Ja visst är de trist, tcyker med att deet är dumt av skolan atta ta bort en kust som har stått med i programmet sen vi började, vissa i klassen har ju från första början vetat att dom ska går den!!! =(

2010-03-24 @ 07:58:08
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Thiffy

Hehe, halvvägs till 64, det är inte illa det =D Skönt att få ordning i sovrummet, man får verkligen mersug att göra om överralt!!

2010-03-24 @ 19:26:46
URL: http://thiffy.blogg.se/
Postat av: fanny

haha fan nu kom jag inte undan! =)

2010-03-24 @ 22:57:50
URL: http://float.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback