Idag har jag hunnit mycket...

...känns det som :)

Efter jobbet åkte jag hem till morfar nån timme och bara satt och pratade och umgicks, min fina lilla morfar. När jag varit där mötte jag upp älskling på blomsterlandet. Där köpte vi blommor till vår lilla rabatt, ett japanskt träd och större krukor. När vi kom hem satte jag blommorna i rabatten och försökte även få bort våra gigantiska maskrosplantor från gräsmattan medan Micke planterade trädet i "stenrabatten". Det är kul att vi börjar få lite idéer och att de börjar ta form. Det går inte så fort....sakta men säkert. Krukorna ska vi antagligen ha på baksidan men vi vet inte vad vi ska ha i dem än så vi har inte placerat dem riktigt än.

Snart är det helg :)

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback