Skön dag

Satt på jobbet och såg solen skina utanför fönstret... Längtade ut, men det var ju bara att jobba på. Massor att göra nu. Alla student och avslutnings fotogaferingar/kataloger börjar köra igång nu så det är massor med jobb att styra med kring det och det är full rulle hela tiden. Man känner inte riktigt att man är färdig med allt man borde när man går hem om dagarna....men, men bara ca 5 veckor kvar till semestern :)

Efter jobbet träffade jag äntligen Elin. Har inte träffat henne på hur länge som helst och har verkligen saknat henne så jag blev såååååå glad när hon ville ses efter jobbet idag. Vi och Tindra myste i hamnen på smått och gott boden i solen. Härligt!!! Efter hamnen åkte jag för att träffa Cecci vi hade en date vid solningen. Solade, handlade och stod och snacka lite skit en stund innan jag styrde hem.

När jag kom hem så satt jag ute med Micke och grannarna några timmar. Riktigt skönt ute!!!!

Hihi läste förresten nåt tokigt på
aftonbladet idag.... så knasigt det kan bli, tror inte att det blev så mycket sålt av den varan idag inte ;)

En annan sak som är ganska viktig är att jag faktiskt har namnsdag idag så jag tacckar varmt för alla gratulationer jag nu kommer få när jag påminnt alla här på bloggen ;) hihi Det är faktiskt flera stycken som grattat, det trodde jag inte. Särskilt inte eftersom jag glömt bort det själv och blev påmind (vilket konstigt ord, heter det så?) av mamma när hon ringde och grattade i morse.

Puss o hej
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7157468.ab

Kommentarer
Postat av: fanny

Grattis på namnsdagen! ;)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback