Sol ute sol inne....

...sol i hjärta sol i sinne. Eller hur var det Sunes pappa sa? Visst var det väl så :) Fast just nu regnar det. Det gör inte så mycket faktiskt vi har ju planterat massor i helgen så det är helt ok med en skur.....bara det blir sol igen sen :)

Saknar mina tjejer... Jag är alltid i "ofas" med dem. Dvs vi jobbar om varandra och när de är pigga är jag trött, när de är lediga jobbar jag, när de har ledig helg har v Lille A här. Nåt som jag verkligen längtar efter är att vi ska till västkusten tillsammans första veckan i juli, men det skulle ju vara mysigt att ses lite innan oxå. Dessutom ska inte riktigt alla med dit så några kommer saknas på den resan också. Jag tror älskling får reda på imorgon om han får ledigt från jobbet och kan följa med.

Idag är det söndag och Lille A ska hem igen. Helgerna går aldeles för fort när han är här...

Var det förresten någon som hörde/såg ovädret i natt? Vilka smällar och blixtar!!! Nähäpp nu ska jag ta tag i den här dan. Riktig söndag med matlådefix...tvätt....lite städning och hemskjutsning av A.

Ha det :)

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Men vi har bestämt oss nu!!! Jag o Elin hänger med :)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback