Fick en present igår :-) av Cecci och Timo...

dsc01245 (MMS)

Fick en present igår :-) av Cecci och Timo. Te, choklad och kolor :-) Det va en riktigt mysig kväll igår. Sofie och Hellström var här oxå. Maten blev faktiskt supergod. Gjorde fläskfilépasta och till efterrätt vaniljglass med hemmagjord blåbärsås. Det var en liten utmaning för det skulle vara laktosfritt så jag kunde inte göra som jag brukar med de produkter jag brukar, men jag lyckades :-) Vi har även bokat in 2 till middagsdater under hösten hemma hos de andra. Mys. Vi brukar ha rätt svårt att få ihop dagar att ses, men nu är det spikat :-) Det är härligt väder ute. Är lite sugen på att ge mig ut att fotografera...men jag får se vad som händer idag. Har ganska nyligen gått upp :-)


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback