Kan bli en slö dag idag

Jag har bänkat mig framför tv´n. Flängde runt en del igår så det känns som det är helt ok att inte göra nåt idag. Dessutom är det ju faktiskt bara en massa regn ute.

Igår startade operation nytt köksgolv här hos oss. Eller det började egentligen tidigare i veckan med upprivet parkettgolv. Trots att huset är byggt 2007 hade vi redan fått en fuktskada i trägolvet i köket :( Vilket även fler av våra grannar fått. Vårat försäkringsbolag tyckte att det var byggarna som skulle stå för detta....HSB som sett till att detta blivit byggt tyckte däremot att det inte var något de kunde göra... Vilket skit, vi får ta tag i och försöka få dem att stå "till svars" för detta eftersom det är fler som råkat ut för det. Däremot ville vi inte ha en ännu större skada så vi tyckte det var dags att göra nåt åt det och nu blir det alltså klinkers i köket. Jag har väl inte gjort så mycket förutom att koka kaffe och hämta mat...men snyggt blir det :) Medan det byggdes golv här hemma var jag på stan och shoppade present åt Lovisa som fyllde 10 igår. Efter det hann jag med en fika hos Beckis innan jag styrde hemåt med lunch åt grabbarna. På eftermiddagen var det familytime när vi firade fina Lovisa <3

Idag har jag som sagt inte gjort många knop. Har nätshoppat lite kläder, musik och julklappar....annars mest slappat. Du läste rätt...julklappar....bara 2 månader kvar på pricken idag :)


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback