Kors i taket...

...idag gjorde vi faktiskt något :)

Efter en slö morgon styrde vi mot Huddinge för att hälsa på Anna och Lasse. Första gången vi hälsade på sen de flyttade och de bodde riktigt mysigt. Efteråt åkte vi till "metropolen" Alby. Där passade vi på att kika på lite klinkers till köksgolvet. Hittade ett riktigt snyggt så vi får se om det är det som får pryda golvet eller om vi hittar något annat. Tog en matbit (läs hamburgare) på deras fejk mc donalds också... Det stod att det var mc donalds men jag tvivlar ganska starkt på att det var det. Jag försökte beställa en QP meny, men fick till svar att " Tyvärr har vi inte det här" Har inte alla donkens det?!?!?!? Jag fick snällt nöja mig med en big mac....funkade ju faktiskt det med ;)

När vi kom ill Nypan igen hälsade vi på en snabbis hos syss + familj. Närvi kom hem bänkade vi oss i soffan för lite filmmaraton. Är på 3:e filmen nu. En Stephen King film....nästan 4 timmar lång... tror "nästan" jag kommer skippa slutet. Orkar nog inte hålla ögonen öppna så länge.

Pöss å hej


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback