Längtar....

...efter mycket och många men just nu känns det som en hel natts sömn är prio 1. Vet inte vad det är för period Emilia är inne i just nu. Hon är gnällig, skrikig, sover dåligt och klängig. Kan knappt sätta ner henne utan att hon blir missnöjd och kryper efter mig och försöker klättra upp längs med benen. Hade man bara fått ordentligt med sömn så hade man kanske orkar lite bättre.....men, men det får bli en annan gång. Hon är ju min lilla solstråle trots gnäll ibland ;)

Igår åkte jag, Micke och Emilia och handlade ihop. I bilen slog det mig hur länge sen vi gjorde nåt tillsammans, bara en sån sak som att handla ihop.....kommer inte ihåg när vi gjorde det sist. Läskigt hur dagarna bara kan rinna iväg utan att man egentligen tar till vara på dem. Oftast är vi så trötta så när Emilia somnat hamnar vi i varsin soffa med varsin mobil och wordfeudar visserligen spelar vi med varandra....men ändå. Låter som vi har galet kul eller hur ;) hehe nä vi har väl inte direkt varit några idésprutor eller energiknippen på sista tiden men det har ändå blivit lite glögg och filmmys men jag menar bara att det är så lätt att bli för bekväm hemma... Så man inte tar sig för att hitta på nåt. Vi hade egentligen tänkt råda bot på detta idag och gå på bio men tyvärr var det ingen film som vi var sugna på att se så vi sköt det lite på framtiden. Får hitta på nåt annat istället :)

Nähäpp dags att starta dagen :) carpe diem ;)


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback