Nu andas jag ut...

...och tar det lugnt.

Jag har haft ganska häktiska och tunga veckor bakom mig som gjort att jag satt mitt eget liv lite på paus. En i min närhet har varit dålig, men nu äntligen har det vänt och saker och ting har återigen återgått till det normala. Så skönt! Så om jag har verkat "frånvarande" och kanske inte hört av mig till vänner som jag brukar så är det för att jag helt enkelt inte orkat....och jag har heller inte velat prata om det när allt var kaos och man inte visste hur saker och ting skulle bli. Men som sagt nu är allt bra igen <3

Den här helgen har jag ägnat åt att ladda batterierna. Jag och Micke har tagit dagarna som de kommer och bara gjort det vi orkat och haft lust till. Måste nog säga att det var den bästa helgen på länge :) Dessutom har vi ju fått en hel del gjort så jag är suuuuupernöjd.

Hoppas ni får en bra dag....jag känner liksom på mig att det kommer bli en riktigt bra dag.

"Difficilia sunt ne sint" - Svårigheterna äro till för att övervinnas

Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

skokanonen faktiskt av en slump var jag där med mamma och såg dom. Hade inte så många andra modeller (om ens några, såg inge fler) men dom sa att nästa vecka tror jag de var skulle de komma in massa nya skor. Vet iofs om de är sånna skor. =)

Postat av: simone

ja eller hur, det är skit kul=) Hoppas påa tt det kommer någon tävling inom jobbet osm många hade förra året. Vore skit kul=) kram

2011-02-07 @ 14:26:25
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback