söndag...

...och jag är seg. Igår var vi hembjudna till Sofie och Jimmie på mat. Den här gången var tyvärr Cecci och Timo upptagna men det var trevligt och god mat även fast vi inte var alla den här gången. Vi blev bjudna på Risotto till huvudrätt och sedan vit chokladmoussetårta till efterrätt. Mums!!! Om 6 veckor är det dags för middag igen, då är det hemma hos Cecci och Timo :)

Idag sov vi länge, kändes som evigheter sen vi gjorde det sist. På eftermiddagen åkte jag till stan för att träffa fina tjejerna för en fika. Det va jag, Irene, Sandra, Raquel, och Sara.....och så lilla Jonte. Vi fikade och snackade bort ca 2 timmar på George. Efter det hyrde jag film, hämtade pizza och åkte hem till älskling...och här sitter/ligger vi nu i varsin soffa och slötittar på film...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg du har!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback