Dagens planer

God morgon! Känns lite konstigt idag... inga rutiner att följa och ingen vardag med jobb hela dagen osv. Mitt vikariat tog slut innan jul så ingen tid att passa så här på morgonen. Dessutom börjar jag bli ganska stor och rund om magen så egentligen är det väl rätt skönt att få ta det lite "lugnt" innan bebisen kommer, men samtidigt så känns det tomt. Gillar mitt jobb och  har ju varit där sedan 2008 så det känns rätt skumt att jag inte kommer vara där förrän typ hösten 2012 när bebisen är över 1 år... men men, jag ska inte klaga, jag ska njuta av den lugna vardagen tills det blir långa vakna nätter med barnskrik och gråt...och mys ;)

Idag ska Lille A hem till Örebro. Irene följer med på bilturen så stannar vi på Vingåkers outlet ppå vägen hem...hoppas på att fynda lite, men har ingenting som jag direkt måste köpa. Förutom det blir det att rensa lite för att samla ihop lite saker som ska säljas på Tradera.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback