Fix och trix

Nähäpp nu ska jag minsann bara ta det lugnt. Har fixat och trixat sedan kl 7.00 imorse. Desutom kunde jag inte sova i natt så jag gick upp ca tolv och vek tvätt. Så nu förtjänar jag att ligga på soffan och äta pizza. Ska göra hemmagjord pizza :) mums. Kanske lägger ut några fler annonser på Tradera också. Har en hel del att bli av med och mycket är ju knappt använt.

Ska dessutom snart lägga ut en annons på SN om mitt vitrinskåp som jag ska sälja....men ni får en sneekpeek här på bloggen först. Är det någon som vill ha vitrinskåpet kanske? Säljer det för 500 kr (Ikea Leksvik)



Som sagt säg till fort om ni är intresserade för om några dagar är annonsen ute.

Ha det gott så länge. Puss


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback