God morgon!

Eller ...? Jag har i och för sig varit uppe i några timmar, men bara för att jag varit uppe betyder det inte att jag är vaken ;)

Idag är vi bjudna på kalas hos Jaqueline som fyller 7. Micke jobbar så det blir jag och Lille A som åker dit och firar. Mysigt. Igår var vi som sagt på Busiz. Arvid gillade det massor!!! Han och Anton sprang runt och lekte i 3 timmar, jag och Raquel satt och fikade och snackade. Grabbarna hade liksom inte riktigt tid med oss men satt väl i alla fall 5 minuter och fikade lite :)

Jag har lite dåligt samvete just nu för jag känner inte att jag har den energi och ork som jag vill ha för Lille A´s skull nu när han är här. Bebisen är vild i magen och verkar ha "snott" min energi...vilket gör att jag känner mig trött och tråkig. När det bara är jag och Micke så är det väl ok, men jag vill ju inte att Arvid ska känna att jag inte orkar och tro att jag inte vill göra saker med honom... men han är go och duktig och söt så jag hoppas han förstår, vi myser en hel del istället för att busa. Varje morgon kommer han in och lägger sig brevid mig i sängen och killar (ritar) mig på ryggen och myser. Just nu sitter han med 2 katter i knät och tittar på barntv. Tur att vi ska iväg sen o träffa lite kompisar så han får leka av sig lite.

Hoppas ni får en mysig dag <3

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Han får busa med sina kompisar :)



Ses senare!

Postat av: Thiffy

Hoppas du återfår energin snart :) När ska bebis komma?



Jag vet inte vad jag ska hitta på efter jag slutar på jobbet... Men det löser sig nog :) Härligt att höra att du också gjort samma sak och att det blivit så bra, det gör mig glad =) I bland är det skönt att vara lite galen ;)

2011-01-05 @ 13:49:07
URL: http://thiffy.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback