Idag var det dags...

...att mata änderna vid ån igen. Denna gång gick vi alla 3 och Lille A blev inte rädd för de närgångna fåglarna :)



Annars har dagen inte innehållit så mycket aktiviteter...inte för mig i alla fall. Grabbarna var iväg en sväng och åkte skridskor. Jag åkte och handlade och letade runt lite efter en hushållsvåg, men har inte hittat någon än. Ska sälja iväg lite saker på tradera tänkte jag nu när jag ska rensa igenom allt "onödigt" vi har här hemma och då är det ju bra att veta vad sakerna väger när de ska skickas.

På kvällen har vi haft fredagsmys med Lille A. Jag och Micke ska till Linköping imorgon och gå på hockey så Lillskrutt får sova hos farfar och farmor. Så vi myste lite med ostbågar och läsk framför lite barntv...när A lagt sig så kollade jag och Micke på Eclipse. Längtar tills nästa film kommer!

Nä, slut för idag, tack för idag. Ses :)

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Skön bild!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback