Spännande...

...att se om någon ringer på annonsen jag har i tidningen idag. Vitrinskåpet som jag vill sälja :)

Ska även bli spännande att se om vagnen vi beställt kommer nästa vecka. Vi beställde den för länge sen och den skulle egentligen varit här senast idag. Det som var ännnu mer intressant var att vi fick räkningen på den igår fast vi inte fått den än....man skulle ha 30 dagar på sig. Men nu har jag krånglat fram och tillbaka med dem...eller krånglat vet jag inte. De har varit väldigt tillmötesgående. Leverantören hade haft stängt 2 veckor över jul och nyår vilket försenat leveranserna. Fast nu så har de lovat att den ska vara här om 3-5 arbetsdagar och räkningen är framflyttad :) Så nu är det bara vänta och se.....om de håller vad de lovat ;)

Sovit ca 3 timmar i natt. Mitt huvud går för närvarande på högvarv....allt jag måste göra....allt jag vill göra....alla jag vill hjälpa.....alla jag vill hinna träffa....allt jag måste lösa.....osv...osv Idag ska jag ta tag i veckostädningen här hemma. Inte så mkt att göra egentligen...typ bara damsuga. Sen ska jag träffa Lisa :) Mys

Ses :) Pöss


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback