Carpe diem, seize the day, fånga dagen...

...japp det tror jag minsann vi gjort idag och jag har njuuuuuutit som bara den.

Började morgonen ganska slappt med lite tv, frukost och morgonmys. Efter lunchen (korv med bröd) stack vi till hamnen där det blev glass i stora lass innan vi gick en sväng till lekplatsen. Efter det blev det en promenad på piren...vi gick heeeeela vägen ut. Ååååååå vad jag längtar ut på vattnet!!!! Vill skaffa båt...vill, vill vill!!!! När den något blåsiga men sköna promenaden var slut var det dags för minigolf. Vilket jag i och för sig tycker är riktigt supertråkigt....men idag var jag åskådare och det var faktiskt tiktigt skoj. Det är nog mitt tålamod som inte tål det där med minigolf....när jag spelar själv alltså.

Väl hemma var vi hungriga så grillen sattes igång och vi åt såååååå gott!!! Vädret mulnade på och det blev lite grått så vi passade på att titta på film. En "gammal goding" fick det bli nämligen Sunes sommar. Det va länge sedan som jag skrattade så mycket till en film. Den är verkligen skitkul :) "Sol ute, brun inne" hihi....ja vem skulle inte vilja ha en sollampa istället för en Greklandsresa....haha...ja galet skoj är den.

Nu är dagen nästan slut och storebror ligger i sängen och sover. Lillasyster ligger halvslumrandes här i soffan. Micke och jag tittar på fotbollsfinalen och jag njuter av en öl....visserligen alkoholfri, men vad gör väl det....det svalkar och är så gott ändå :)

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Bra dag!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback