Skönt när saker och ting faller på plats

Japp det tycker jag verkligen :) Har under en tid känt mig rastlös och haft "kryp i kroppen" har liksom längtat efter att det ska hända nya roliga saker. Missförstå mig inte nu, livet med lilla Emilia är hur mysigt som helst men känslan av att jag "står och stampar" på samma ställe funkar inte riktigt för mig. Kanske kan det vara för att jag inte jobbat på några månader nu....kan också vara för att jag kände mig rätt begränsad under graviditeten. Men som sagt, nu börjar det hända saker igen :)

Längtar till på måndag för då ska jag få gå och träna för första gången efter att Emilia kom. Har även bokat in en liten roadtrip till Gävle i slutet på nästa månad för att hälsa på kusin och andra släktingar. Dessutom är jag sugen på en resa med tjejerna så jag har börjat spana på vad som finns och jag vet att i alla fall
Irene vill följa med. Nu när jag börjat kolla runt på resor har även Micke börjat bli sugen på att resa någonstans och det är också kul eftersom han vanligtvis trivs bäst hemma. Som sagt helt plötsligt kändes det som det var massor på gång :)

Något som också är skönt är att jag tror vi kommit på varför Emilia varit lite extra grinig sista veckan. Har gått och funderat från och till på vad det kan va. Hon är ju alltid så glad och brukar inte gnälla om det inte är något fel....vi funderade på om det var värmen...kanske bara en period....rastlös.....att hon inte blir mätt... Nu har vi kanske kommit fram till att hon inte blir mätt. Har testat att mata extra med ersättning igår och idag och hon blir helt lugn och avslappnad. Lilla sötisen har antagligen gått hungrig den sista veckan :( och det är nog inte så komstigt för om vi mätte rätt när vi försökte mäta henne igår så har hon växt ca 5-6 cm på 2 veckor....klart hon behöver lite extra energi....mitt lilla hjärta.

Japp som sagt det faller på plats. Citerar en viss Petter "vinden har vänt, det är min tur nu" ;)

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Det går bra nu!

Postat av: Anna Pettersson

hejhej sötnos :) har en tävling på min blogg där du kan vinna ett kamera stativ! var gärna med :) kram! //kyssh.devote.se

2011-08-02 @ 12:10:43
URL: http://kyssh.devote.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback