Surprise!!!

Tiden har flugit förbi och jag har blivit mamma sen sist vi sågs här... Mamma...Helt SJUUUUKT stort!!! Därav har väl mina prioriteringar varit andra än bloggen. Har självklart tagit en stund att komma in i rutiner och lära känna vår lilla tös, men i det hela tycker jag vi har haft lugna och fina 2 första månader och självklart är hon helt underbar mitt lilla hjärta.



Micke har semester nu. Äntligen!!!! Ska bli så mysigt att ha några sommarveckor lediga tillsammans. Det har inte hänt på 2 år. Just nu ligger han och sover och jag sitter i soffan rastlös och hoppas på att vi ska hitta på nåt skoj idag. Fast troligen blir det mest att ta det lugnt. Vi har inga inbokade planer denna semester utan satsar på att ta dagarna som de kommer och se vad vi känner för.

Japp det var nog allt för den här gången. Kan ju inte skriva av mig allt på en gång för då tar det väl flera månader igen tills jag skriver. Hoppas ni alla har en mysig sommar. Kram så länge :)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Kul att du skriver igen :)

Postat av: Lilla jag

Yeey, du e tillbaka :)

2011-07-15 @ 09:06:48
URL: http://irenev.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback