Det går inte riktigt som jag vill...

...förkylningen blir inte bättre, nästan så den blir sämre och jag gillart inte!!! Därför är det dåligt med uppdatering här. Har liksom inget roligt att skriva om.

Hade lille A här i helgen och det var så klart mysigt men jag hade inte direkt energin att hitta på massa mysiga och roliga saker. Tur att pappa Micke åkte skridskor med honom och hade mer energi. Lördagen hade vi Mickes brorsor här plus respektive plus 2 kusiner till lille A. Det var en riktigt mysig kväll med god mat, men som sagt även där svek energin mig och i söndags var jag helt slut.....och igår med.....och idag med. Inte nog med att jag är genomsförkyld idag (som vanligt) utan vaknade även med huvudvärk. Blä!!! Gillar inte att känna mig så här ynklig och inte orka få något gjort. Däremot ska jag ändå tvinga mig ut en sväng idag, känner att jag behöver lite frisk luftm behöver dessutom gå en sväng till apoteket. Det blir en lunch med Sofie på stan och sen måste jag handla hem lite mat....det hoppas jag på att orka iaf ;) Oj, oj...stackars lilla ynkliga jag....nästan patetiskt, men bara nästan ;)

Kommentarer
Postat av: dianaadamova.blogg.se

SJUKT FIN BLOGG DU HAR O.O

Postat av: Thiff

Hej! Tack snälla för tipset! Jag ska hålla utkik på coop extra, dessa krukor kom fråm clas ohlson, å där fanns ju inga balkonglådor :)

2011-04-19 @ 22:55:47
URL: http://thiffy.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback