Brrrrr

När jag vaknade imorse (alldeles för tidigt) var det -20 grader på ute termometern. Vinter i alla ära men nu vill jag ha vååååår!!! Hade vintern och kylan varit över jul hade ni inte hört något gnäll från mig, men nu längtar jag efter värmen.

Småfnissar fortfarande när jag tänker på tjejmyset hos Elin i fredags. God mat och helt urspårade konversationer. Precis som det ska va!!! Vi saknade halva styrkan tyvärr men vi som var där lät fantasin flöda och spånade på om en massa saker. Är glad att jag har er mina fina tjejer <3 bara slappna av och bara va precis när man vill, hur man vill och om man vill <3 tihi :) dumt att jag inte tog någon bild att blogga...

Det här blev visst ett 'jag-är-så-tacksam-att-jag-har-er-inlägg' :P hihi ja för några andra som jag är tacksam över att ha i mitt liv är min familj och släkt. Jag tycker ju om att umgås och mysa med dem och det är inte alla som har den turen. Den här veckan har jag hälsat på fina morfar, varit hos mamma och pappa och sen igår så åkte jag, Emilia, mamma och pappa och hälsade på D. Känns bra i hjärtat när jag ser hur Emilias busiga leende sprider glädje <3 Jahopp nu blev det väldigt mycket gylligyll och muschimusch och rosa fluff hihi men så blir det ibland.

Idag ska vi faktiskt till kyrkan på gudstjänst för att ta emot Emilias dopfisk. Efter det styr vi mot Rosvalla och hockey med farfar.

Ojoj ett alldeles för långt inlägg om absolut inget viktigt som antagligen ingen kommer orka läsa :) hihi men jag fick skriva av mig lite iaf :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Och vi är glada att vi har diiiiig :)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback