Road trip, parataj och hockey

...det är ungefär det som min helg bestått utav :)

Fredagen packade jag bilen med massa gamla skivor till mig och massa leksaker till Emilia för att styra mot Örebro och hämta storebror. Emilia var inget vidare sällskap då hon somna i stort sett direkt vi satte oss i bilen. Men jag vräkte på musik och hade sällskap med bl.a. Lars Winnerbäck....Janet Jackson....och några till ;)

På lördagen var det dags för överraskningsfest för farmor Yvonne :) hon blev verkligen glad och överraskad. Alla Mickes syskon var där och 7 st kusiner till Emilia och Arvid. Toppenfest som höll på länge så vi var hemma riktigt sent :)

Trött imorse....jag alltså, inte Emilia...fast det tog vi igen när vi tog en 3 timmars tupplur innan det var dags för hockeymatch. Hela familjen åkte och 'farbror' matte...och farfar....farfars bror....Mickes 2 kusiner och Emilia och Arvids lilla söta syssling Teodor 5 månader. Det blev ju typ släktträff både idag och igår :)

Nu slötittar vi på Dirty dancing....nobody puts baby in a corner... ;)

Det var typ allt :)

....,over and out


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Å dirty dancing! Länge sen jag såg :)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback