Fullspäckat

Oj vad jag hunnit idag :) Dagen började med lite mys i soffan innan det var dags att åka och handla. Sen hem och börja tvätta. Ska ju snart till Rom så bäst att ha lite rent att ta med ;)

Dammsög en sväng innan Mia och Leo dök upp. Myspys. Barnen lekte och jag och Mia åt 'lunch', dvs kaffe, jordgubbar, björnbär och lite grädde :) Pratade bort några timmar och sen var det dags för tvätten igen.

Hann med en timme i solstolen medan Emilia sov. När Micke kom hem grillade vi :) fortsatte med tvätten, nattade Emilia. Packade in allt i bilen som emilia ska ha hos mormor och morfar när jag jobbar. Vek all tvätt och la in där det ska va innan jag till slut sjönk ner i soffan framför Desperate Housewifes. Puh...en fullspäckad och bra dag :)


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback