Hoppas på vår...

...nu. Älskar soooooolen och man blir så glad och pigg.

Hade en fullspäckad bra dag igår. Först var det fest för lilla Liv 8 månader. Hur mysigt som helst. Var ju första gången vi träffade henne. Jag och Emilia har ju tidigare bara träffat henne när hon låg i mamma Malins mage ;)

Efter det bar det iväg till Okle för att fira Beckis och Raquel som fyllt. God mat, gott vin och såååå mysigt med fina vänner. Önskar jag hade fler timmar på dygnet så man kunde ses oftare.

Idag har vi varit och hämtat ett pippihus som Emilia ska få nästa månad när hon fyller. Hon kommer nog bli superglad :) när vi kom hem så var jag och Emilia ute och lekte. Hon pratar och pratar och pratar och pratar...hihi

Nä nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon. Äntligen!!!! Wihoooooooo!!!


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback