Nytt försök...

...att hålla liv i bloggen ;)

Sommaren gick fort och inte bloggade jag.. Och nu är vardagen här igen. Sova, lämna på dagis, jobba, hämta på dagis äta, sova och om igen. Vill så gärna vara pigg i veckorna och orka mer, men efter jobbet är jag helt slut och längtar mest efter att mysa ner mig i soffan med Emilia. Mitt allt!!!! Hennes leende och kramar gör mig lyckligast i världen!!! Tänk att någon så liten ändå är så stor på något sätt <3

Sommaren bestod utav en hel del 'måsten'. Njöt i och för sig en vecka på Vibäck och så var vi iväg till Gröna Lund och till Kolmården. Hoppas på att kunna komma iväg på någon resa under hösten, men det beror lite på om vi kan få ledigt och så... Skulle vara så skönt och ligga vid en pool och bara njuta :)


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback